Διαλειμματική προπόνηση

Τι είναι και που ωφελεί;

Γνωρίστε από κοντά μια πρωτότυπη μέθοδο προπόνησης, που θα σας βοηθήσει να γυμναστείτε επαρκώς, χωρίς να καταπονήσετε τον εαυτό σας. Προσαρμόστε τη διαλειμματική προπόνηση στις δικές σας απαιτήσεις, κερδίζοντας σε ενέργεια και αντοχή. Μάθετε τα μικρά μυστικά της που μπορούν να επιφέρουν θεαματικά αποτελέσματα στο σώμα σας.


Η διαλειμματική προπόνηση είναι μία μέθοδος άσκησης η οποία περιλαμβάνει διαστήματα εναλλασσόμενου γρήγορου και αργού ρυθμού ασκήσεων αερόβιου και αναερόβιου τύπου. Ο τρόπος αυτός συμβάλλει στη μείωση της έντασης ανά τακτά χρονικά διαστήματα, επιτρέποντας έτσι στο άτομο που γυμνάζεται να ξεκουράζεται κατά τη διάρκεια της προπόνησης. Η μέθοδος αυτή μπορεί να εφαρμοστεί από όλους, ανεξαρτήτως του επιπέδου της φυσικής τους κατάστασης. Η προσπάθεια που καταβάλλεται είναι εναλλασσόμενη και οι εντάσεις ποικίλλουν ανάλογο με τον επιδιωκόμενο στόχο. Όταν φυσικά πρόκειται για προπόνηση, τότε οι εντάσεις είναι διαφορετικές και η προσπάθεια αρκετά επίπονη. Για όσους όμως στόχος είναι η βελτίωση της γενικής υγείας και της φυσικής τους κατάστασης, αυτό το είδος της διαλειμματικής προπόνησης τους ταιριάζει απόλυτα.

ΠΟΥ ΩΦΕΛΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ

  • Έχει παρατηρηθεί ότι η διαλειμματική προπόνηση επιφέρει θετικά αποτελέσματα στη βελτίωση της αντοχής, της δύναμης και γενικότερα της φυσικής κατάστασης του ασκούμενου παράλληλα με την πολυπόθητη καύση λίπους.
  • Επίσης συμβάλλει στην αύξηση του μεταβολισμού για τις επόμενες 24 ώρες, σε αντίθεση με τη χαμηλή μεσαίας έντασης αερόβια, που αυξάνει το μεταβολισμό πολύ λιγότερο. Έτσι ο οργανισμός συνεχίζει να καίει λίπος και μετά το τέλος της άσκησης.
  • Είναι η ιδανική μορφή άσκησης για όσους έχουν περάσει μια μικρή περίοδο αποχής και θέλουν να επανέλθουν σταδιακά στα προηγούμενα επίπεδα εκγύμνασης.
  • Οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι στη διαμόρφωση των προπονητικών προγραμμάτων πρέπει να δίνεται έμφαση στο στοιχείο της έντασης της προσπάθειες, καθώς επίσης και στο διάλειμμα αποκατάστασης.